GBL haalt extra talent binnen: Christoph Vandewiele, strateeg met lef en inzicht

06-12-2018

Dat strategie een merk of bedrijf kan doen groeien, ervaren we bij GBL Studio elke dag vanop de eerste rij. Om onze klanten nog beter te begeleiden, gingen we op zoek naar een marketingstrateeg met oog voor detail, iemand die een strategische planning van A tot Z kan uitwerken en een grote bagage uit de marketingwereld meedraagt … En ja, we vonden de right guy for the job!

Hello, let’s meet:

  • Naam: Christoph Vandewiele
  • Functie: strateeg, keynote speaker en bedrijfsadviseur 
  • Studies: Gent, Toronto-Canada: Commercial Communications
  • Eigenschappen: innoveert, verbaast en inspireert in communicatie, online marketing en digitale media
  • Bijzonderheden: auteur van het boek ‘Marketing in een wereld vol beleving’, conceptueel denker en ultraloper (!)
  • Werkervaring: TBWA, BBDO, Docent KU Leuven en Thomas More Media School
  • Projecten/klanten: Johnson&Johnson Pharma Parijs, Telenet, Spa, Mercedes, Delhaize, Pedigree, JBC, Lotus Bakeries …


Van strategie tot actie

Hét motto van Christoph? Strategy first! Of: Klanten klaarstomen voor de toekomst met een sterke strategie. Zo leverde hij al strategisch denkwerk voor Groep Huyzentruyt en Bavik. Met z’n analytische geest en communicatief talent inspireert hij niet alleen ons team experten, maar ook onze klanten.  

Benieuwd hoe we jouw bedrijf of merk vooruit kunnen helpen? Let’s meet!
 

Christoph Vandewiele
Meer weten over onze diensten?