Meet the team: maak kennis met 6 extra kleppers in onze GBL-familie

07-09-2020

méér talent

méér expertise

méér GBL-familie

Ons team is jouw team! Wanneer je méér wilt bereiken met jouw merk, dan heb je de beste mensen nodig om je daarbij te helpen. Je hebt talent nodig dat gerichte marketingstrategieën creëert, dat z’n creativiteit inzet om baanbrekende campagnes te realiseren én talent dat gegevens kan analyseren om elke tactische zet te optimaliseren. Om nog méér uit je business te halen, investeerden we daarom in extra ‘force’ om onze GBL-familie te versterken. Maak kennis met Simon, Fauve, Sophie, Liesbet, Lisa en Judith!

 

 

Fauve Vandaele

méér digital marketing

“Er is geen keuze tussen een creatieve of een winstgevende campagne. Originaliteit en efficiëntie zijn ook in marketing onlosmakelijk met elkaar verbonden.”

Met de focus op Paid Social Media Advertising baant Fauve zich een weg door kanalen als Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest en TikTok. Van het creatief uitwerken van een strategisch plan tot het opzetten van advertentiecampagnes, als all-round digital marketeer zoekt ze op verschillende mediaplatformen naar de perfecte combinatie van tactieken om méér uit jouw marketingstrategie te halen.

Fauve Vandaele

Simon Hardeman

méér Drupal development

“De informatie die we willen delen, moet ook online vindbaar zijn binnen een logische en duidelijke structuur.”

Na meer dan een decennium ervaring als (backend) webdeveloper bij reclamebureaus en webbedrijven, heeft Drupal voor Simon geen geheimen meer. Toch niet sinds versie 5 in 2008, want net zoals details en precisie in webdevelopment hét verschil maken, zo moet deze finesse hier ook verduidelijkt worden. Analytisch meedenken over de datastructuur is voor Simon part of the job, en hij krijgt dan ook naar eigen zeggen een kick wanneer producten uit de bestaande ERP software automatisch doorstromen naar de website. Snap je?

Simon Hardeman

Liesbet Beernaert

méér communicatiestrategie

“Succes valt altijd te meten. Met nieuwe technieken maken we jouw communicatie effectiever en de resultaten beter.”

Liesbet heeft een heel duidelijk doel: de doelgroep bereiken. Vanuit haar affiniteit met strategie, zowel offline als online, en met de digitale wereld gaat ze samen met klanten op zoek naar hun unieke verhaal. Ze kijkt, luistert en zoekt naar nieuwe manieren die beter werken. Dat ze daarvoor al eens afwijkt van een vooraf uitgestippeld pad, maakt haar alert om elke uitdaging met beide handen te grijpen. ‘Let’s do it’ is niet voor niets haar lijfspreuk.

Lisa Walcarius

Judith Vanderhaeghen

méér digital marketing

“Online topposities behaal je niet zomaar, daarvoor is discipline, creativiteit en de juiste attitude nodig.”

Al meteen na haar studies stortte Judith zich op SEO, SEA, social media, CRO en marketing automation.Ze werkte zowel op nationale als internationale projecten en verlegde daarbij heel wat digitale grenzen. Maar ook haar nieuwsgierigheid is grenzeloos. Door continu het antwoord te zoeken op ‘Waarom?’ en ‘Wat dan?’ geeft ze nu bij GBL het beste van zichzelf als digital marketing consultant.

Simon Hardeman

Sophie Bossuyt

méér branding

“Na 16 jaar gewerkt te hebben bij Apunta op exact dezelfde locatie, is het bij GBL Studio een beetje zoals thuiskomen.”

Een blanco blad, hiervan vertrekt Sophie het liefst om jouw merkverhaal te vertalen naar een passende naming, branding of concept. Met 21 jaar ervaring in grafisch design voelt ze namelijk perfect aan wat klanten willen, wat past en wat écht werkt. Dat ze daarvoor vaak een stapje verder gaat dan verwacht, vindt ze vanzelfsprekend. Want door te spelen met krachtige beelden en de juiste woorden is ze niet te temmen.

Sophie Bossuyt

Lisa Walcarius

méér webdesign

“Ik voel mij zoals een klein meisje dat super excited rondloopt in de grote communicatiewereld. Ik leer hier nog elke dag bij.”

Voor Lisa is een goed design álles. Wanneer er ook nog eens special effects aan te pas komen, is ze helemaal niet meer te houden. Voor mooie patronen, een vlotte flow en out-of-the-box ontwerpen zit ze graag uren op haar bureaustoel. Zonder verpinken, want 100 % klanttevredenheid is voor Lisa niet genoeg. 200 %, daar doet ze het voor. En dat loont, want dankzij haar inlevingsvermogen en hands-on mentaliteit levert ze het ene geslaagde project na het andere op.

Lisa Walcarius
Meer weten over onze diensten?