Brrr, wat is het koud! Tijd voor een warme, gezellige familiedag vol kerstmagie. Maar waarheen? Naar Bellewaerde Park, natuurlijk! Met een flinke dosis sfeer en beleving weten we gezinnen te verleiden die op zoek zijn naar een winterse uitstap. Jingle Bellewaerde! Jingle Bellewaerde! Onze hartverwarmende visuals en aanstekelijke radiospots laten zelfs De Kerstman wegsmelten.
UITDAGING
In de wintermaanden verandert Bellewaerde Park in een betoverende wereld vol warmte, gezelligheid en bijzondere gezinsmomenten. Stel je voor: sprookjesachtige verlichting, sfeervolle winterdecoraties en een programma dat jong en oud versteld doet staan en onvergetelijke herinneringen creëert. Maar ... we zijn niet het enige pretpark dat kerstmagie aanbiedt. Hoe zorgen we ervoor dat de doelgroep voor ons kiest?
AANPAK
Emotionele marketing, of emo-marketing, is het recept om je doelgroep niet alleen te bereiken, maar ook recht in het hart te raken. Door in te spelen op emoties—of het nu een glimlach, een vleugje nostalgie, een sprankje hoop of een gevoel van urgentie is—laat je ze niet alleen aan je merk denken, maar ook echt goesting krijgen om iets te doen.
“Beleef een warme winter vol magie en samenzijn, alleen bij Bellewaerde kerst,” is de sleutelboodschap.
Kijk er je ogen uit
Onze copywriters duiken met plezier in de pen om sfeervolle teksten te creëren voor allerlei uitingen, ondersteund door een warm, uitnodigend beeld van een gezin dat staat te popelen om het winterwonderland te betreden.
Met de basiscampagne gingen onze content creators en digitale marketeers full force aan de slag om onze doelgroep via élk relevant kanaal te bereiken.
En om iedereen in de Bellewaerde Kerststemming te krijgen, galmde de afgelopen weken een onweerstaanbare radiospot door menig gezinswagen en schitterde een hartverwarmende tv-spot op de beeldschermen.