Communicatie- en actieplan

Het communicatie- of marketingcommunicatieplan borduurt verder op het marketingplan. We werken alle marketingcommunicatie uit en beschrijven welke communicatiemiddelen je kan inzetten. Daarbij zorgen we voor een nauwkeurige planning, definiëring én budgettering van alle communicatieactiviteiten.

Waar en wanneer levert een campagne de meeste interactie op?

Wie wil je bereiken? Welke boodschap wil je overbrengen? En met welke communicatiemiddelen doe je dit? Door een communicatieplan uit te werken of te verbeteren, bereiken we veel meer in minder tijd. Maar daar stopt het niet. We willen dat de wereld je product of merk ziet en brengen je verhaal naar de juiste doelgroep met een contentstrategie op maat. Op de meest efficiënte manier trekken we nieuwe klanten aan. Keer op keer.

Dit communicatieplan stuurt op zijn beurt jouw jaarplan aan. Daarin combineren we traditionele met digitale media en gaan we van zoekmachine- en content marketing tot brandtracking, overkoepelende mediacampagnes en web analytics. We leveren een passend actieplan voor de vooropgestelde periode en coördineren elk aspect en elke stap in het plan. Daarbij zorgen we ervoor dat alles samen méér is dan elk afzonderlijk facet

What's your next move? What's your next move?