Gerry Weber

Omnichannel marketing & webshop

Gerry Weber
Gerry Weber logo

Na een spannende competitie tussen verschillende bureaus wees het Duitse modemerk Gerry Weber zijn communicatiebudget voor de Belux toe aan GBL Studio. Diverse acties, promo’s en campagnes zitten in de pipeline met als doel de traffic in de winkels te verhogen. Veel aandacht gaat hierbij uit naar de sociale media, online marketing en in-store campagnes.

Moeder-dochter maand

Een eerste leuke actie vond plaats in maart. Daarbij werden moeders en dochters aangespoord om samen te komen shoppen bij Gerry Weber. Wanneer ze samen op de foto gingen in hun nieuwe outfit en deze selfie postten op de Gerry Weber Facebookpagina ontvingen ze beiden een leuk geschenk.

Crossmediaal

Deze en andere acties zullen platform-overschrijdend worden aangepakt waarbij enerzijds in de winkelpunten zal gecommuniceerd worden en anderzijds via klassieke brochures en advertenties, maar waarbij ook de sociale media worden ingeschakeld. De webshop wordt in een latere fase gelanceerd.

How can we help you?