Isolteam

No (Bike) Balls, no glory!

Na de succesvolle “Nie-koud-door-Wout”-nekwarmers in 2016, klopte isolatiespecialist Isolteam ook vorig jaar bij GBL Studio aan voor een nieuwe actie voor “De Warmste Week” van Studio Brussel. Met de Bike Ballsactie toonden de Isolteamers niet alleen hun maatschappelijke betrokkenheid, ze haalden ook nog eens 3.750 euro binnen voor het goede doel. Van een warme actie gesproken!

Fietsballen voor het Antikankerfonds

Jaarlijks krijgen meer dan 8.000 mannen de diagnose van prostaatkanker. Isolteam wilde hen een duwtje in de rug geven: de keuze voor het Antikankerfonds als goed doel voor hun actie was dan ook snel gemaakt. Naast isolatiespecialist is Isolteam ook sponsor van de wielerploeg Pauwels Sauzen-Vastgoedservice. Meng de rode kleur van Isolteam met hun hart voor fietsen en voilà, je krijgt lichtgevende fietsballen voor onder je zadel. Gegarandeerd opvallen in het verkeer!

Een campagne met ballen

GBL Studio had de ballen om het hele concept uit te denken, van het gadget over de verpakking en de fotografie tot de webshop, met de juiste copy natuurlijk. Om de fietsballen daarna de nodig aandacht te geven, werden de online experts van GBL Studio ingeschakeld. Facebook-posts en nieuwsbrieven zorgden ervoor dat de Bike Balls de deur uitvlogen. Al snel waren alle 250 exemplaren verkocht en zo kon Isolteam maar liefst 3.750 euro schenken aan het Antikankerfonds!

Bekijk alles van Isolteam

How can we help you?

Actie voor het goede doel - warmste week
Actie voor het goede doel - warmste week
Actie voor het goede doel - warmste week
Actie voor het goede doel - warmste week
Actie voor het goede doel - warmste week
Actie voor het goede doel - warmste week