Banner

Think outside the Box

Wat als je je doelgroep niet kan bereiken door afgelaste netwerkevents en uitgestelde beurzen? Dan bedenk je een nieuwe manier om je product aan de man te brengen. En wij weten als de beste wat werkt om je boodschap te vertellen. Want als offline niet lukt, dan zetten we onze online krachten maar in. Met maximaal resultaat, uiteraard.

Midden

Kwaliteit, van strategie tot web

Om online uit te blinken, heb je een website van jewelste nodig. Dat weten onze webdevelopers maar al te goed. Zij brengen de noden van Aluvision haarfijn in kaart. Hoe? Door een beleving te creëren. Door de bezoeker mee te nemen in het verhaal van de innovatieve producent en door hen efficiënt de weg te wijzen naar de verschillende pagina’s. Maar ook door de boodschap de nodige aandacht te geven met een duidelijke call to action en sprekende beelden.

Bottom

Minimalistisch, van design tot product

Clean, strak en puur. Daarmee onderscheidt de website van Aluvision Outdoor Living zich. De synergie tussen zwart en wit zorgt voor rust en authenticiteit, terwijl de subtiele accentkleur extra karakter geeft aan de stijl. Die groene toets werd bovendien niet lukraak gekozen. Nee, die touch of ‘summer green’ is weldoordacht en weerspiegelt exact het zalige zomergevoel dat Aluvision wil bereiken met hun pergola’s.