Van Marcke website en game
Van Marcke

Bezoekerstsunami voor Van Marcke tijdens Batibouw 2020

Hoe Van Marcke, de specialist in water en warmte, een bezoekerstsunami op Batibouw veroorzaakte? Simpel, met een krachtige GBL-schok. We mixten business met pleasure door onze verborgen gaming skills naar boven te halen en zorgden voor een unieke game, een online marketing campagne én virtuele douche. Geen koude, welteverstaan.

Flappy Hippo

Flappy Hippo: het zeepaardje dat munten slurpt

Zomaar gratis Batibouw-tickets weggeven was voor Van Marcke too easy. Onze experten creëerden daarom een uniek Flappy Hippo-spel en stimuleerden met zichtbare highscores de ‘ik-kan-het-beter-doen’-drive van de spelers. Niet alleen gratis toegangstickets stonden op het spel, ook 5 hoofdprijzen waarmee de winnaars in extra luxe konden baden. Letterlijk. In hun badkamer.

Het resultaat

Real time wedstrijdpagina en online campagne

Onze webwizards zorgden voor een unieke landingspagina met video background en real time weergave van de Flappy Hippo-scores. Zo werden surfers getriggerd om verder te spelen en de hoogste score te halen om die hoofdprijs in de wacht te slepen. We gaven ook social media-surfers een duwtje in de juiste richting door deze Batibouw-actie met video ads en social stories te promoten. Het resultaat? Een golf aan websitebezoekers en speldeelnames.

Online marketing Van Marcke
Flappy Hippo onepager

Virtueel douchen op Batibouw

En ja, we hielden het droog. Dankzij onze augmented reality filter stapten de bezoekers op de Van Marcke-Batibouwstand in een virtuele douche met touchscreen display. Inclusief virtueel douchekapje. Na een druk op de knop regende het leuke gadgets én een felbegeerd wedstrijdticket om kans te maken op een mooie hoofdprijs.

Beurs Van Marcke
Beurs Van Marcke
Flyer Van Marcke