Bosschaert

Branding en nieuwe huisstijl

Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl

Bosschaert, een familiebedrijf actief in de grondafbraakwerken, kwam tot de realisatie dat een nieuw logo en huisstijl zich opdrong. Samen met de uitbouw van hun industriële tak, besloot de tweede generatie Bosschaerts hun visuele identiteit drastisch te veranderen.

The best base to build on

De letter “B” van Bosschaert, was ons conceptuele startpunt. Het symboliseert de sterke en solide basis dat de groep kan bieden. De sterke, rode kleur van weleer werd behouden en ondersteunen we enkel met zwart en wit. De baseline “The best base to build on” zegt perfect wat Bosschaert voor je kan betekenen.

Nieuw rood kleedje

Het nieuwe logo was ook de basis voor de aanpak van de huisstijl. Van de betonmolens en kranen, tot de vlaggen, visitekaartjes en bedrijfsbrochure. Alles werd in een nieuw fris kleedje gestoken.

How can we help you?

Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl
Ontwerp nieuwe huisstijl