metamorfose met impact

Geen sterke branding zonder een stevige basis. En die was er voor becoton. Deze speler in de markt van prefab beton bouwt dan wel verder op de ervaring van De Smedt Beton, toch wil het bedrijf verder innoveren en investeren in een duurzame toekomst. En dan het liefst als betonheld met een krachtige persoonlijkheid.

becoton
becoton
becoton

beton als brug tussen gisteren en morgen

De core business? Beton. De ambitie? Zorgen voor een duurzame bouwsector. Voor ons dankbare fundamenten in het bepalen van de naam: becoton. Zie je wat we deden? Of dacht je dat ‘eco’ er toevallig staat? Maar branding is natuurlijk meer dan een naam. Het is ook een grafische oefening om de draagkracht te vergroten via verschillende dragers. Huisstijl, website, brochure ... voor dit bedrijf dat gelooft dat het anders kan, zochten we zorgvuldig naar een bijpassende look en feel.

becoton
becoton
becoton

beton-in-the-box mailing

Dat dit icoon van de beton business overloopt van ambitie, gedrevenheid en zin voor ecologie moet je laten voelen. En dat deden we met een boxmailing die de grijze massa overstijgt. Terwijl beelden en duizend woorden vertellen waarvoor het vernieuwde becoton staat, wekken de bijgeleverde leuke gadgets interesse en zetten ze ontvangers om in fans. Meer betrokkenheid, meer werkplezier.

digitale structuur en steun

En die look en feel vertaalden we natuurlijk naar een onverslijtbaar webdesign. Missie geslaagd, de nieuwe site blinkt uit in minimalisme en monochrome kleuren. Net als in gebruiksvriendelijkheid. Want dat halen we uit onze baseline voor becoton: je project in goede handen. Wij zorgen ervoor. becoton voert niet zomaar uit, maar denkt mee en zoekt altijd naar een oplossing.

becoton
becoton
becoton
becoton