Bulex: 1 team, 1 missie

Achter een grote speler zoals Bulex schuilen er heel wat teamgenoten die het bedrijf sterker maken en assisteren. Een hechte ploeg aan installateurs die als één man achter het merk staan. Een gemeenschap die de krachten bundelt en samen hetzelfde doel voor ogen heeft: aan elkaars zijde én die van de klant staan. Het werd tijd dat die band samenkwam in een nieuw platform.

iphone
mannen
krantje

Méér interactie

Méér verbondenheid

Bij een sterk team hoort natuurlijk een even krachtige naam. Dus kozen we voor een titel die het groepsgevoel perfect weerspiegelt: Bulex United.Die verbondenheid trokken we door naar een halfjaarlijkse krant. Een ideaal communicatiemiddel om het partnerprogramma extra onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

Het aantrekkelijke format met tegelijk luchtige en informatieve content springt meteen in het oog en prikkelt de nieuwsgierigheid. Van concept en uitwerking tot verzending van het krantje, wij gaven deze speler alvast de perfecte assist om te scoren. Samen met leuke gadgets, nuttige informatie en een goeie portie winnaarsmentaliteit wanen de leden zich hiermee meteen tot kampioen.

laptop

Schot in de roos

En wat is het ultieme toonbeeld van een groepsgeest? Voetbal! Daarom bedachten we een loyaliteitscampagne in het teken van de teamsport. Met ‘Scannen is scoren’ stimuleren we de installateurs om hun toestellen te scannen, zetten we Bulex United in de kijker en zorgen we voor meer interactie. Om die prachtige hattrick te vieren, organiseerden we een extra wedstrijd in EK-sfeer. En met succes, want het nieuwe platform werd enthousiast onthaald.

voetbal
bulex
kousen