
Voka geeft je goesting om te groeien
Je vindt ze overal, ondernemers met bakken inspiratie, sterke businessideeën en goesting om te groeien. Voka West-Vlaanderen deelt deze ambitie en helpt hen graag bij het uitstippelen van een groeipad op maat. De eerste stap? Zeggen waar Voka voor staat met een duidelijke en creatieve corporate brochure.



De vraag van Voka West-Vlaanderen: "Hoe leggen we het Voka-verhaal makkelijk uit aan geïnteresseerden?"
Om een antwoord te geven op die vraag, gingen onze experten in gesprek met verschillende medewerkers. Zo ontdekten ze wat Voka allemaal doet, waar de ondernemersorganisatie voor staat en wat aan bod komt bij een kennismakingsgesprek met (jonge) ondernemers.
Ons voorstel: een corporate brochure die eruit springt, alle info makkelijk bundelt én meegroeit met de doelgroep. En natuurlijk leveren we die niet zo af, nee, we verpakken de brochure in een box met drie doosjes vitamines en pastilles.

Net als in haar aanbod, streeft Voka West-Vlaanderen met dit corporate concept naar innovatie, zonder daarbij afbreuk te doen aan de opvallende en unieke huisstijl van Voka nationaal.
Voka kan met deze brochure de meest recente content verspreiden: zo kreeg onder andere de jaarkalender een uitsparing om makkelijk aan de brochure toe te voegen
Dit corporate materiaal is klaar voor de toekomst!


