Flandrien

Image

Brand en packaging design

Kaas: je kan het waarderen, je houdt ervan of je vecht steevast voor het laatste blokje. Net voor die intense goesting staat Flandrien Kaas. Om die passie over te dragen aan het doelpubliek bepaalden we het DNA van de kaasmaker: kaas van Vlaamse bodem vol karakter die doet verlangen naar meer. Samen werkten we aan het verhaal van het merk zoals het vandaag op de markt bekend is.

 

Over flandrien kaas

Goesting, dat krijg je wanneer je Flandrien Kaas eet. Of je nu Jong, Gerijpt, Oud, Grand Cru of Light verkiest, je proeft het karakter en geniet er sowieso van. Die unieke smaak leverde de Belgische kaasmakerij al heel wat prijzen op.  Zo behoort Flandrien Kaas sinds 2014 tot de top drie van de World Cheese Awards. Een grote onderscheiding die het bedrijf alleen nog maar ambitieuzer maakt. Een uitbreiding van het aanbod en een grotere bekendheid buiten West- en Oost-Vlaanderen zijn alvast twee van hun ambities. 

Image
Image
Image
Image
Image

15 jaar

Werken we samen met Flandrien

10

Kaassoorten op de markt gezet

x2

verdubbeling van het bedrijf

Image