Flandrien

Wieleractie

Om Flandrien Kaas opvallend te promoten zowel bij de consument als bij de handelaar werd aan GBL Studio gevraagd een promocampagne met grote zichtbaarheid op touw te zetten. Voor de kaas van eigen bodem werd gekozen voor een sportief thema van eigen bodem, de wielersport.

Commerciële actie met waardevolle prijzen

Er werd een actie uitgewerkt waarbij 10 prachtige, waardevolle fietsen te winnen waren, net als modieuze wielertruitjes en handige drinkbussen. Grote zichtbaarheid werd gecreëerd via displays en ander POS-materiaal, leaflets, sociale media marketing (Facebook advertising) en een speciaal ontwikkelde microsite. Winkeliers konden ook in de prijzen vallen door extra zorg te besteden aan hun etalage en presentatie. Nadien werden de winnaars bekend gemaakt via een gepersonaliseerde nieuwsbrief.

Naambekendheid sterk gestegen

Onderliggend doel van de actie was de naambekendheid pushen met het oog op de nakende introductie bij de retail. Ook bij GBL Studio zijn we best tevreden met de behaalde resultaten: de actie lokte ruim 6.000 deelnemers.

Bekijk alles van Flandrien

How can we help you?

Flandrien wieleractie
Flandrien wielershirt
Flandrien poster
Flandrien facebook