bedrijvencontactdagen

You're invited by the Freaky Blinders

Voor de bedrijvencontactdagen in Kortrijk stonden we voor de uitdaging om zes bedrijven samen te brengen: Cobras (interieur met visie), Bavaria Motors, Ducati, Rolls, audiovisueel systeemintegrator Van Gils en wijzelf. Maar hoe breng je zes bedrijven van diverse pluimage bij elkaar? Wat hebben die bedrijfsleiders met elkaar gemeen? Juist, het zijn allemaal mannen. Dat geldt ook voor de razend populaire Britse misdaadreeks Peaky Blinders - je weet wel, die serie die je gebingewatcht hebt met een Westmalle Trippel toen je ‘in meeting’ zat. Een dankbaar thema waaruit we de mosterd én de maatpakken haalden. 

kaartspel
kaartspel
Groepsfoto Freaky Blinders
Groepsfoto Freaky Blinders

Als we iets doen, doen we het graag in stijl. Daarom trokken we alle registers (en een goeie fles Irish Whiskey) open om de sfeer van de serie alle eer aan te doen. Aan onze direct mailing gaven we vorm met een luxueuze zwarte doos, afgewerkt met gouden accenten. De badass bedrijfsleiders stelden we voor met een exclusief pokerspel in hetzelfde thema. Om alle zintuigen te prikkelen, besprenkelden we deze met een huisparfum op basis van alcohol en tabak - een geur waar je maar beter een goede uitleg voor verzint na een nachtje doorzakken.

Portret Freaky Blinders
Logo Freaky Blinders
Groepsfoto op de stand
  • Geheel in de sfeer van Peaky Blinders maakten we uniforme portretten van alle bedrijfsleiders - de ultieme profielfoto voor Facebook natuurlijk.
  • In dezelfde authentieke outfit, zoals bekend van de tv-serie, maakten we ook een groepsfoto die we onder meer als emailhandtekening, omslagfoto en sfeerbeeld voor de beurs konden inzetten.
  • Ten slotte was er centraal op de stand een brug te zien, een blikvanger naar het voorbeeld uit het industriële tijdperk. Daaronder maakten een dj-booth en bar het plaatje helemaal compleet.
Beursstand
Uitnodiging