projinit
PROJINIT
Heb jij nog hetzelfde kapsel als 20 jaar geleden?

Waarschijnlijk niet. Net als je looks met je mee-evolueren, zo verdient ook de huisstijl van je onderneming af en toe een make-over. Toen Samuel Caulier ons vertelde dat zijn bedrijf Projinit vandaag lang niet meer de start-up is van twee decennia geleden, kregen we groen licht voor het uitwerken van een volledig nieuwe huisstijl. En daar bleef het niet bij ...

Een beetje research vertelt ons dat Projinit meer dan 120 medewerkers telt, stuk voor stuk unieke persoonlijkheden die hetzelfde nastreven: hun expertise in IT delen. Voor ons reden genoeg om het groots aan te pakken. 

website projinit
ontwerp logo
logo

Logo’s, IT’s in our DNA

Zie jij ook een vingerafdruk rond de letter ‘P’? Perfect, onze brand designer wilde met dit logo de unieke identiteit van alle medewerkers benadrukken, want stuk voor stuk vormen zij het DNA van het bedrijf.

Een nieuw logo en frisse huisstijl zeggen natuurlijk niet veel zonder ook een facelift van hét gezicht van een IT-bedrijf: de website. Niet alleen wat er staat, maar ook de strategie achter de schermen moet juist zitten. Een hele hap, onze webdevelopers waren er even zoet mee. Wanneer de site online stond, schoten ook onze online marketeers in actie om zo’n wijdverspreide en brede doelgroep als die van Projinit te bereiken via social media en blogartikels. Het resultaat: de fanclub van Projinit breidt uit!

Let’s get visual

De dynamiek en energie van het logo trekken we door naar de volledige huisstijl. En daar horen ook een corporate video en fotoshoot bij! Of bepaalde medewerkers na zo’n geslaagde making-of een carrière voor de lens overwegen, is ons nog niet duidelijk.

Benieuwd wat ons online en offline marketingteam voor jou kan doen? Let’s meet!