Isolteam

De ‘Nie-koud-door-Wout’-nekwarmers

De Studio Brussel actie ‘De Warmste Week’ vormde voor isolatiebedrijf Isolteam het gedroomde aanknopingspunt om hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen. Samen met GBL Studio werd een ‘warme’ actie uitgedokterd die heel wat geld in het laatje bracht.

Renners zorgen voor exposure

Voor de actie werd samengewerkt met het Crelan-Vastgoedserviceteam, waardoor iconen als Niels Albert en Wout Van Aert konden fungeren als ambassadeurs. Isolteam liet achthonderd hippe nekwarmers produceren die voor het goede doel verkocht zouden worden. Via het Crelan-Vastgoedservice wielerteam en zijn toprenners kreeg de actie de nodige airplay en free press. Met standjes op de belangrijkste wedstrijden en promo op de Crelan-Vastgoedservice website kreeg de actie snel bekendheid.

Communicatie resulteert in snelle verkoop

Verder werden e-mailings uitgestuurd, en alle registers van de sociale media opengetrokken. GBL Studio kon op een geslaagde actie terugblikken. Alle nekwarmers waren immers op enkele weken tijd uitverkocht! Ook het WK-shirt van Wout van Aert werd achteraf geveild voor het goede doel. Begunstigde van de actie, vzw Bijs, een tehuis voor kinderen met een beperking, kreeg op deze manier 5.000 euro aan extra fondsen. Isolteam wist zijn imago van mensvriendelijk bedrijf een sterke boost te geven. Iedereen tevreden!

Bekijk alles van Isolteam
Bekijk de case video

How can we help you?

Isolteam display
Isolteam facebook
Isolteam buff
Niels Albert en Isolteam met Linde Merckpoel op De Warmste Week van Studio Brussel