Greenseal
Nieuwe look & feel voor wereldwijde partner in OCF

We merkten het al tijdens de brainstormsessie: het verhaal van Greenseal is niet in twee zinnen verteld. Toevallig bleek de missie van het bedrijf net zo veelzijdig te zijn als onze knowhow en creativiteit. Op de vraag hoe we deze partner in One Component Foam of PU-schuim een gezicht konden geven, hadden we meteen een straffe corporate video voor ogen. In deze online wereld kijken we toch allemaal liever dan dat we lezen? Dus zetten we de OCF-innovator op de kaart met een dynamische productie. Kort en krachtig, maar heel doeltreffend.

Testing OCF
Greenseal corporate brochure
Detail OCF

Dat een bedrijfsbrochure meer moet doen dan het product verkopen, is geen geheim. Vooral op beurzen, evenementen en presentaties is het een handig middel om gesprekken aan te gaan en het bedrijf voor te stellen. Wist je dat een creatief ontworpen corporate brochure meteen de geloofwaardigheid en de naamsbekendheid versterkt onder bestaande en potentiële klanten?

Greenseal wilde een goede brochure die het visitekaartje van de onderneming zou worden. Onze designer en copywriter zochten en vonden de juiste stijl voor een professionele Engelstalige brochure en stemden veelzeggende beelden, een scherpe look & feel en glasheldere copy op elkaar af. Even later rolden honderden brochures (met extra flap voor losse documenten!) van de persen.

Patent pending testing
More than a developer
Aerosol valves

En de beelden? Die legde onze fotograaf vast tijdens een professionele fotoshoot bij Greenseal in Deinze. Labo’s werden fotostudio’s, chemische laboranten de modellen. De stijlvolle beelden geven niet alleen de bedrijfssfeer bij Greenseal weer, ze tonen meteen ook haarfijn wat het bedrijf doet.


Heeft jouw bedrijf ook nood aan een sterke corporate video of brochure? Let’s meet!