Navitrans

Navitrans klaar voor de toekomst

Al vele jaren is softwareontwikkelaar Navitrans een vaste waarde binnen onze klantenportfolio. Dat gold ook voor hun logo. En dus klopte het Kortrijkse bedrijf een tijd geleden aan bij GBL Studio voor een opfrissing ervan. Geen overbodige luxe voor een speler uit de snel evoluerende IT-sector. In één adem gaven wij ook de volledige huisstijl een update.

nieuw en oud logo navitrans
website navitrans
animatie logo navitrans
direct mailing navitrans

Logo met een boodschap

Een logo moet er goed uitzien. Dat spreekt voor zich. Stijlvol, fris, dynamisch en tijdloos horen we dan ook bij quasi elke ‘logobriefing’ terugkeren. Voor Navitrans was dat niet anders. Dat neemt niet weg dat een logo ook ‘inhoud’ moet hebben. In het ideale geval brengen we dus ook de missie van onze klant in beeld. Voor Navitrans deden we dat met een belangrijke rol voor de pijl uit het logo. Het Kortrijkse bedrijf wil zijn klanten namelijk op weg zetten, als een gids die logistieke dienstverleners voorbereidt voor de toekomst. Het logo vulden we aan met een kompas-campagnebeeld dat precies dezelfde boodschap uitademt.

Uniforme communicatiedragers

De upgrade van het logo en het nieuwe corporate beeld trokken we vervolgens door naar alle communicatiedragers. Van brochures over beursstanden tot de website. Kortom, we maakten van de gelegenheid gebruik om de volledige huisstijl onder handen te nemen, op basis van twee basiskleuren, een vast logo en campagnebeeld en duidelijke brand guidelines. Op die manier konden we de uniformiteit in de communicatie van het bedrijf herstellen. Het resultaat? Het krachtige nieuwe logo en de frisse branding stralen voortaan dezelfde dynamiek uit als de oplossingen van Navitrans. 

flip flop navitrans
logo bestickering navitrans
firmawagen navitrans
beursstand navitrans

Wil je ook uitpakken met een opvallende en moderne huisstijl?
Let’s meet!