Banner Las Vegan

Sauzen met een rock ’n roll branding

“Go big or go home”, is bij Las Vegan zeker aan de orde. Het gloednieuwe merk durft vernieuwend te zijn en daar zijn de 12 vegan frituursauzen het ultieme bewijs van. Juist daarom dat GBL Studio zo’n goeie match is. Je kan het als het ware vergelijken als frieten met mayonaise, een perfecte combinatie dus. En dat resulteerde in een samenwerking waar we met de volle goesting de klant bijstonden van concept tot een doeltreffende go-to-marketstrategie.

Las Vegan 1

Squeeze until the perfect solution

Er heerst tegenwoordig meer bewustzijn over wat we eten. Daarom is er een stijgende vraag naar plant-based producten. Ook de frituren mogen niet ontbreken met een vegan aanbod. Vanuit dat idee groeide er een plan: de frituurmarkt veroveren met unieke plantaardige sauzen die een onvergetelijke smaakervaring beloven. Dus wat als een onderneming bij ons aanklopt om het ambitieuze plan om te zetten in realiteit? Exact, dan gaan we dat stapje verder.

Las Vegan 2

Squeeze until the last drop

Dat je altijd meer mag verwachten bij ons staat vast. Ook hier gingen we voor een allround aanpak, van de eerste brainstorm tot de laatste druppel. Het atypische sauzenmerk kreeg een catchy naam met daarbij een branding vol fun en originaliteit. Karakteristieke figuren brengen het speelse verhaal tot leven waardoor het concept zich visueel onderscheidt.

De karakters brengen dynamiek in de online en offline kanalen en trekken de aandacht. De website en social media laten je goesting krijgen, terwijl het POS materiaal het doelpubliek verleidt. Een proefpakket, display voor in de frituren, stickers, folders, flyers … met onze branding loopt het water je onmiddellijk in de mond.

Las Vegan 3

Squeeze until satisfied

Het bleef niet alleen bij de branding. Ook voor de go-to-marketstrategie rekende Las Vegan op ons. Hierbij bedachten we een plan om zowel de frituren als de consument te bereiken. Zo zetten we massaal in op digital marketing, influencers, de pers en offline tools om de doelgroepen te overtuigen. Een aanpak die loont: er werden al 145 proefpakketten uitgedeeld en de sauzen zijn ondertussen verkrijgbaar bij 35 frituren en 1 groothandel in België. 

Las Vegan 4
Las Vegan 5