Boneur

Smaakvolle branding voor Boneur by Célideux

méér branding
méér storytelling
méér online flavour

Sinds de coronacrisis zijn nieuwe tijden aangebroken. Creatief denken, efficiënte oplossingen zoeken en inspelen op de veranderende klantenwensen bleken belangrijker dan ooit. Vooral voor de horeca. En dat deed Célideux, een moeder-dochter team dat samen in de potten roert in een succesvolle traiteurszaak. Hun antwoord op de crisis? Een coronaproof concept dat ‘homemade happiness’ tot aan de deur brengt.

Alle ingrediënten voor een nieuw concept waren er, maar het kind moest enkel nog een naam krijgen. En een branding. En een tone of voice. Oh ja, en ook presence. Meer niet. Dus gingen onze experten aan de slag en brachten ze Boneur by Célideux op smaak met nieuwe verpakkingen, een pittige storytelling en een aantrekkelijke website en folder die op slag doen watertanden.

Boneur kookpot
logo Boneur
Boneur gazet
webdesign Boneur