
To work or not to work
Wil je in de arbeidsvijver hengelen naar de juiste talenten, dan moet je tegenwoordig meer doen dan de juiste lijnen uitzetten. Je moet je imago en bedrijfsidentiteit inschakelen en je moet al eens zotte dingen durven doen om in de smaak te vallen. Dat is duidelijk, maar hoe begin je er dan concreet aan? Door zoals Van Marcke het juiste aas in te zetten: een zotte HR-campagne, voor en door medewerkers.



Zot van werken bij Van Marcke
Hoe je het ook draait of keert, het succes van een bedrijf hangt sterk af van de personeelspoel. Daarom besloten wij om de medewerkers op een heldere en creatieve manier te linken aan de core business van Van Marcke: inspireren met alles voor badkamer en verwarming. En dus ook, inspireren om bij deze sanitairgigant te komen werken. Want zeg eens, ben jij toevallig ook zot van badkamers en verwarming?




Méér dan job exposure
Bij Van Marcke vang je meer dan een mooi loon. Je komt er ook terecht in een enthousiast en betrokken team dat met liefde voor het vak komt werken. Dat werd al snel duidelijk tijdens de fotoshoot. We verzamelden genoeg leuke beelden om de campagne door te trekken op verschillende media. Van de kusttram tot affichage in de showrooms en online ... sollicitanten komen er snel achter wat nodig is om succesvol te worden bij Van Marcke.
