Virtual tour op het Autosalon

Januari, de maand van de solden én van duizenden bezoekers op het Brusselse autosalon. Behalve in 2021. Een wereldwijd virus houdt potentiële autokopers in hun bubbel en gooit daarmee serieus wat roet in het eten van autohandelaars. Maar niet voor Top Motors. Samen met onze experten schakelt deze autodealer een versnelling hoger en organiseert ze haar eerste virtueel autosalon. Full-option, boordevol premium snufjes én volledig uitgerust voor méér traffic.

posters

méér virtual experience

méér merkbeleving

méér top-of-mind

 

Hoe krijgen we mensen uit hun zetel? Ons antwoord: niet! We laten bezoekers van thuis uit inloggen op onze volwaardige, virtuele beurs en bieden hen de mogelijkheid om alle merken te ontdekken, live vragen te stellen via chat, testritten te boeken en afspraken te maken. Volledig gratis. Het resultaat: meer dan 3 miljoen vertoningen en meer dan 43.000 autoliefhebbers die de Top Motors-standen bezochten.

shoot

méér city marketing

méér visibiliteit 

méér engagement

 

Zo divers als het wagenpark van Top Motors is, zo divers is onze campagne. We promoten het virtuele salon met actieborden, radiospots, spandoeken, beletterde demowagens, affiches en ... ga zo maar door. Voor de visuals doen we geen beroep op (auto)modellen, wel op de eigen medewerkers. Stuk voor stuk vriendelijke koppen die Top Motors een persoonlijk gezicht geven en meteen de herkenbaarheid vergroten.

affiche
krant
auto

méér online advertsising

méér awareness

méér overall performance

 

Top Motors is overal. Video’s op Youtube, Google Display banners, Facebook advertising … we laten geen enkel online kanaal onbenut om meer bezoekers naar de virtuele beurs of showroom te leiden. Een succes, onze camapagne bereikt potentiële kopers in elke fase van de customer journey en leidt tot meer leads, meer downloads en meer engaged visits. Voor Top Motors zette het uitstel van het Autosalon dan ook geen domper op de verkoop. Integendeel.

Bekijk alles van Top Motors