Brand identity

We geven jouw merk karakter met sprekende kleuren, een herkenbare typografie en een consistente tone of voice. Het zijn de fundamenten van jouw merkidentiteit waarop alle communicatie wordt afgestemd. 

Brand identity, meer dan een huisstijl ontwerpen

Een sterke merkidentiteit zorgt voor herkenbaarheid. Onze creative art directors en brand designers zetten de gekozen positionering in de merkstrategie om in een visuele look and feel, in lijn met jouw DNA.

Ze stemmen logo en huisstijl, beeldmerk en slogan, kleurgebruik en fonts tot in detail op elkaar af en vertalen de huisstijl in tools zoals visitekaartjes, briefpapier en e-mailhandtekeningen. Aan het einde van het traject ontvang je een brandbook of huisstijlgids waarin jouw nieuwe merkidentiteit is weergegeven.
 

Image

Naming en verbal branding

Net zoals een herkenbaar logo of professionele website jouw merkidentiteit bepaalt, zo moeten ook de brand name, baseline en tone of voice jouw merkverhaal vertellen. Met woorden zetten we jouw boodschap kracht bij en gaan we de interactie aan met je doelgroep. Door aandacht te schenken aan de verbal identity wordt niet alleen je communicatie effectiever, klanten zullen je met een juiste tone of voice ook beter begrijpen en waarderen. En zo ontstaat vertrouwen.

Logodesign

Onze brand designers ontwerpen een logo dat niet alleen herkenbaar is op verschillende dragers, maar dat ook speelruimte creëert voor alle tools van je merkidentiteit. Tijdloos, puur en makkelijk in gebruik ... ze spelen met kleur en typografie tot het logo jouw merk alle eer aan doet.

Image
Image
Image

Typografie

Typografie is een krachtig onderdeel van elke merkidentiteit. Het is het samenspel van lettertype, fonts, lettergrootte en kleur dat het DNA van jouw merk in zijn puurste vorm visualiseert. Vinden we geen match in bestaande lettertypes? Dan ontwikkelen we een volledig nieuw.

Kleur

Kleuren wekken emoties op en worden snel herkend. Een kleur kiezen alleen maar omdat je het mooi vindt, is niet zo’n goed idee. Onze designers denken na over hoe je jouw merk wil positioneren en kiezen kleuren die je bedrijfscultuur vertegenwoordigen.

Fotografie

Productfotografie, bedrijfsfotografie of reclamefotografie? Onze fotograaf denkt met je mee over welke beelden het best bij jouw merk passen en bepaalt een unieke focus, onderwerp en setting voor elke drager.

What's your next move? What's your next move?