Brand experience

Informatie doet denken, maar zet niet aan tot beleven. Emotie doet dat wel. We brengen jouw merk tot leven en zorgen ervoor dat jouw boodschap blijft hangen. Bij de juiste doelgroep, op het juiste moment.

De kracht van merkbeleving

We creëren merkbeleving door verder te kijken dan de producten of diensten die je aanbiedt. Waar staat jouw merk voor? Welke waarden vindt het belangrijk? We verwerken jouw visie in elke tool van jouw communicatiestrategie en maken van jouw merk een ervaring. Op elk moment in de customer journey.

Hiervoor bestaat geen ‘one of a kind’ aanpak. Om ijzersterke, betekenisvolle merken te bouwen, gaan we uit van een juiste balans tussen merkidentiteit, merkconcept en beleving. Van merkbelofte tot merkverhaal en van tone of voice tot visual design ... we zorgen in enkele stappen voor een geslaagde totaalbeleving.

Image

Hoe we inzetten op merkbeleving?

1. Brandbelofte

De eerste stap? Dat is weten welke eigenschappen jouw merk uniek maken. We duiken in de pijlers die jouw merk bepalen en leggen vast waar je in gelooft, wat jouw merk uniek maakt en waar het voor staat. Want merken met een sterk karakter, die maken in deze wereld het verschil.

2. Persona

‘De doelgroep’ is natuurlijk heel abstract. Daarom gaan we vragen stellen, véél vragen, om meer te weten te komen over de mensen die je wil bereiken. We kruipen in de huid van een persona om onze communicatie naadloos op zijn wensen en beleving af te stemmen.

3. Customer journey

We analyseren waar, wanneer en hoe jouw doelgroep in contact komt met jouw merk en onderzoeken hoe je het verschil kan maken. We kijken kritisch naar de beleving en stellen onszelf continu de vraag of het nog beter, makkelijker of eenvoudiger kan.
 

Image
Image
Image
What’s your next move?
What’s your next move?
What’s your next move?