Isolteam

Grijp Je Rijk

Isolteam is reeds langer klant bij GBL Studio. Initieel werden logo en huisstijl uitgewerkt en vertaald in brochures en een website. Maar ook het promotionele luik zit in handen van GBL Studio. Om meer bezoekers aan te trekken op hun beursstands, werd de ‘Grijp Je Rijk’-actie uitgewerkt.

Animo op de beursstand

Tijdens Batibouw en de Bouw & Reno beurs liet GBL Studio een ‘glazen cabine’ plaatsen waarin kortingbonnen werden rondgeblazen. Bezoekers die zich op de stand en op de microsite registreerden, kregen de kans om in de cabine kortingsbonnen te grabbelen. Hun poging werd tevens op foto vastgelegd en gedeeld op de Isolteam Facebookpagina. Fun verzekerd! Een nieuwsbrief achteraf naar de deelnemers zette hen aan om zich te taggen in de foto en zoveel mogelijk likes te verzamelen. De 3 deelnemers met de meeste likes zagen hun korting nog eens verdubbeld!

Stijging van het aantal leads

Volgens de gegrepen korting werd een voucher uitgereikt die verzilverd kon worden bij een effectieve aankoop. Meteen een schot in de roos, want er werden meer sales leads bekomen dan het jaar voordien.

Bekijk alles van Isolteam
Bekijk de case video

360° aanpak nodig?

Logo Isolteam Grijp Je Rijk
Beursstand Isolteam Grijp Je Rijk
Facebook Isolteam advertentie Grijp Je Rijk
Website Isolteam Grijp Je Rijk
Beursstand Isolteam Grijp Je Rijk