Vader en zoon Omer

Zeg net als zoon Omer volmondig: “Bedankt papa!”

Als familiebedrijf is een dag zoals Vaderdag heilig voor de brouwerij. Het stichtingsverhaal kennen we immers allemaal. Al vijf generaties lang geeft vader Omer het familierecept door aan zoon Omer. Zo blijft de naam en het merk in de familie. De vraag van het biermerk om Vaderdag te claimen, is dus een logische stap. Maar hoe pak je zoiets aan?

Speciaal voor Vaderdag draaiden we vorig jaar de rollen eens om. We vonden het hoog tijd om de traditie en familieband te eren. Daarom werkten we een concept uit waarbij het blonde bier deze keer van kind op ouder wordt doorgegeven. Met als resultaat: een hartelijk cadeau om alle vaders te bedanken voor alles wat ze doen, deden en nog zullen doen in de toekomst.

Doos Omer
Doos detail Omer
Glas Omer

Stijlvolle luxe waar je dorst van krijgt

Om alle papa’s in België te vieren, mag het al wat meer zijn. Met een exclusieve bierbox in een luxe-uitvoering gingen we op vlak van productie en afwerking een stapje verder. Want net zoals iedere vader is ook de doos uniek. We maakten hem op maat en gaven hem een stevig en strak uiterlijk. Alleen het beste is goed genoeg voor onze mannen.

En het beste krijgen ze ook. Met karton dat een aangename papierstructuur heeft. Met de nodige bling dankzij elegant zilverfolie. En vooral: met persoonlijkheid. Als finishing touch gaven we de verpakking een tekstvak. Om een persoonlijke boodschap neer te schrijven, herinneringen op te halen of gewoon om jouw lieve pater familias te bedanken.

Omer bedankt Omer

Authentieke toets

Wie herkent ze niet? De iconische glasramen met het 128 jaar oude logo van Omer Vander Ghinste zijn nog steeds een vaste waarde in het straatbeeld. Juist daarom gingen we terug naar waar het allemaal begon. Het opschrift werd stuk voor stuk opgebouwd en uitgetekend, in perfecte harmonie met het originele logo. Karakter en klasse blenden hier uniform samen tot een uniek geschenk.

Verpakking Mac
Omer glasraam
Gif bedankt

Méér top-of-mind
Méér online power

Om de limited edition geschenkbox online bekend te maken, lanceerden we twee weken voor Vaderdag een awareness-campagne. Via sociale media en Google Ads bereikten we meer dan 20 miljoen impressies en steeg het aantal bezoekers op de landingspagina met 23 duizend sessies. Zo waren we zeker dat iedere papa zijn persoonlijke bedanking in ontvangst kon nemen. Proost!

Socials Omer
Bekijk alles van Brouwerij Omer Vander Ghinste